Vedeta.. ce plm!

/
4 Comments
Marţi seară am avut o Sedinţă Foto! M-am simţit super nasol în prima fază, dar nu pentru că am fost tratat nasol de echipa fotografului, ci pentru că nu mă simţeam eu în largul meu! Nu am mai făcut asta niciodată!
Gândeşte-te cum ar fi ca o echipă super profi (2 fotografi, un makeup artist, un hair stilist) să se dedice în totalitate ţie!
Am pozat de la 8 jumate la 11 noaptea!
A fost o experientă super tare!
Promit că revin cu detalii dar şi cu poze!


You may also like

4 comentarii :

ella spunea...

...pai revina mai draga cu detaliile...lasi "audientza" asha in "eter"(asta ca si inlocuire ptr expresia...ne-ai lasat in aer )..pascani :))..adica ella

Unknown spunea...

faine cadre...chiar foarte interesante...

Anonim spunea...

credeam ca ma insel,dar acum m-am convins,tu esti din acelasi oras cu mine.
ma bucur ca ai ajuns acolo unde iti doreai.

Emil Ciucur spunea...

@Roxana: Mersi mult! Ne cunoastem? :)