Gripă Porcină ?!!??

/
7 Comments
Acum câteva zile m-am trezit cu stări gripale! Aveam febră şi mă dureau toate oasele! Era undeva pe la 5 şi jumătate dimineaţa, dau drumul la Tv şi îl aud pe tipul ăla care zice Avertismentul cu Gripa Porcină!
Am intrat in panică! Stau ce stau, mă mai fâţăi prin pat şi zic, "hai sus! e timpul să te trezeşti!".
Mă ridic, merg la baie, plec la radio, în fine..., trece ziua şi eu mă simţeam din ce în ce mai rău!
Până la urmă, mă hotăresc să merg la spital!
Zis şi făcut!
Ajung întâi la Spitalul Colentina! De acolo sunt expediat la Matei Balş! Cică febra se tratează acolo! Mda...!
Okey! Ajung şi la Balş, stau la coadă, până la urmă mă intrebă şi pe mine cineva de sănătate, sunt invitat în camera de gardă, acolo o femeie cu Varicelă (eu nu am avut), fug de acolo, in fine... un sistem de căcat prin care trebuie sa treci de fiecare dată când mergi la spital!
Până la urmă, ajung la medicul de gardă!
Eu - Sărut mâna!
Ea - Bună seara, ce e cu d-voastră!
Eu - Mă simt groaznic! Am o stare nasoală rău, febră, tuse!
Ea - Ok! Puneţi-vă pe pat!

.... mă consultă, îmi ia tensiunea, mă pipăie pe burtă, iar ma ascultă...

Ea - Totul pare ok!
Eu - Curios, însă eu mă simt ca dracu!

.... ea nu mai zice nimic, se pune pe scaun, ia o reţetă, o scrie si zice:

Ea - Vă rog frumos să vă cumpăraţi medicamentele astea, să le luaţi, şi să incercaţi sa beţi cât mai multe lichide!

Ok! Plec de la spital către farmacie! Ajung acolo, dau reţeta!
Dintr-o dată farmacista se uită direct la mine şi mă întreabă:

Ea - Sunteţi sigur? Aveţi nevoie de atâtea zile de tratament?
Eu - (Dau din cap şi aprob cu faţa mea de om serios) Da Doamnă, e rău de tot, mă simt ca naiba!

Farmacista oftează şi îmi eliberează reţeta!
Îmi dă aşa: Smecta, Debridat si Omez, pastile pentru "Vremuri Căcăcioase Frate"! Îţi dai seama, de unde dracu să ştiu eu asta, neavând prospectul!
Okey!
Plec acasă, iau 2 zile tratament, îmi trec stările gripale (cred că pe efectul Placebo), dar nu mai vizitasem toaleta!
Mă durea acum burta ca dracu!
De 2 zile nu am mai fost la baie!
Cum boleam eu acolo în pat, pun mâna pe telefon şi imi sun medicul de familie!
Îţi dai seama că atunci când i-am spus ce pastile iau medicul a dat într-o stare laxativă din cauza râsului!!
Da da! Eram SUPER CONSTIPAT, iar tâmpita aia de doctoriţa de la Balş e încă o proastă ce a terminat cu 5 medicina!
Oricum, noroc că m-am gândit să-mi sun medicul de familie! Cine ştie ce se întampla in 2 săptămâni de tratament!


You may also like

7 comentarii :

Mic Alexandru spunea...

Totul e bine cand se termina cu bine! :D
Desi... vezi daca nu ai spus nimic! Trimiteam si eu un cadru medical specializat care sa te puna pe picioare in cel mai scurt timp.

http://shop2.actinicexpress.com/shops/AustinsOnline/images/catalog/GOOD_MEDICINE_MED.jpg

;)

Angela Călmuc spunea...

:)) Am ras cu lacrimi.. dar iti inteleg (nu ad literam) durerea.

Emil Ciucur spunea...

@Angela :)) Sa te feresti de medici de genul acesta...

Emil Ciucur spunea...

@Mircea Alex Aoleuuuu! Daca aveam asa ceva imi faceam si o cerere de internare :))

ella spunea...

...stii...chiar ma gandeam cum poate asa o situatzie...sa imi produca si zambete...si in acelasi context alte trairi care sa ma inspaimante "de-a dreptul".Probabil gandul ca ... in situatzia actuala a sistemului medical romanesc...ne cam asteapta pe totzi..."moartea domnului Lazarescu"...pentru ca nu prea stii cum si de ce pasesti intr-o lume care itzi ridica parul in cap inca de la primul pas, prin stimularea cailor respiratorii de acele '' arome '' acetilice si mai ales de ce itzi poate cuprinde ochiul in perimetrul lui vizual(ca zau...nu-tzi mai vine sa mai intorci cuia craniana spre alte zone si spre alte situatzii..)SI POATE CEL MAI IMPORTANT...nu stii si nu-tzi poate da nimeni nici macar iluzia...Ca vei iesi d acolo....daca nu mai bun, macar la fel de intreg...pe cat erai cand ai AVUT INDRAZNEALA SA intri...

ella spunea...

...eheee...am fost cam serioasa...asa ca hai sa imi mai revin si ....SA POSTAM SI NOI AICI...ZAMBETE....DOMNULE...CA DE ASA CEVA AVEM NEVOIE...SI POATE PUPICI PTR TOTZI CEI CARE AU INDRAZNEALA DE A FI....ZUUUUUU...

Isabe:L` spunea...

prea tare:))


faza nasoala e prin ce ai trecut tu....dar asta e Romania!