Croitorie vs Salon de Modă... hai sictir!!!

/
3 Comments
Salutare în primul rând că nu am mai scris de multă vreme! Daaaa, ştiuuuu! Să-mi fie ruşine!
Băi! Am o mare problemă! Acum vreo două săptămâni mi-am rupt blugii! Parcă nu i-aş arunca pentru că-mi plac foarte mult şi în plus s-au rupt şi interesant, dar parcă nici nu aş umbla aşa cu ei! Faza e că eu caut o croitorie! Şi am găsit sau mă rog aşa scria pe reclama din 1965, unde acum funcţionează cică... un salon de modă, un "biznis" care nu cârpeşte materiale, ci unul care creează noi tendinţe în modă, bla bla... hai sictir!!!
O să fac cu nervii dacă rămân cu blugii aşa!
Apropo, ştie careva o croitorie în micuţul Paris, dacă se poate şi în cartierul cu blocurile gri... sau nu...? :D


You may also like

3 comentarii :

Adi Mihăilă. spunea...

Sunt aia rupti in genunchi? :))

Emil Ciucur spunea...

@Adi: Nu :) I-am cumparat acum ceva vreme!

misha19leu spunea...

stiu eu o croitorie la deva,langa lido.:)