LaserMaxx

/
2 Comments
De ceva vreme am inceput sa ma simt ca acasa la Bucuresti! Odata cu acest feeling, am inceput sa ies mai mult din casa, asta probabil pentru ca nu ma mai pierd prin capitala :))!
Aseara am fost, impreuna cu colegii de la ZU, la LaserMaxx, la invitatia prietenilor de la Roton!
Totul a fost megasupertare!
Dupa ce ne-au primit cu mancare buna, bere si suc pe moca ;)), ne-au invitat la o "lupta in lasere". Ne-au dat veste si pistoale, apoi au deschis Poarta Arenei si de aici..., frate marfa rau!
Imi cer scuze pentru ca nu am reusit sa fac poze si in campul de lupta, dar credeti-ma, am fost super excitat, ma simteam ca in CounterStike! ;))
Oricum, m-am simtit bine de tot! Tin sa le multumesc mult de tot prietenilor de la Roton!
PS - Am ceva poze... :D!





You may also like

2 comentarii :

Mic Alexandru spunea...

Eh... misto, deci r u alive... inseamna ca ai avut vesta anti laser! :)))
PS... Niciunde nu-i ca acasa.... :P

marlup spunea...

Ce rau vrei sa pari!!!!...bine ca nu esti in realitate asa, aftfel ar trebui sa chemam bgs-ul cind vii la Deva...:D